vineri, 23 ianuarie 2009

De ce politica prematura?

Am sa va explic. "Politica prematura" pentru ca eu un adolescent in aceasta tara m-am hotarat sa deschid un blog pentru a-si exprima parerile lui de "copil" . Daca va intereseaza cum arata politica romanesca prin ochii mei sunteti invitati sa imi cititi posturile, sa adaugati comentarii daca doriti si daca v-a placut sunteti invitatii mei sa reintrati. Nu sunt un necunoscator al subiectului, nu sunt un tanar neinformat si fara orientare (ma laud si eo oleaca) sau usor de prostit de gura spurcata a politicenilor romani, nu toti. Nu vreau sa intru doar in subiecete politice, ci si subiecte sociale si de interes pentru tinerii din Romania, dar acestea sunt strans legate de zona politica. Hai ca am impresia ca deja v-am plictisit! Deci sa trecem la treaba!

2 comentarii:

  1. Primul lucru care l-am remarcat a fost faptul ca stii sa scrii corect.Mi-era dor de un text in care se scrie cum trebuie "i-a" , "i-am" ,etc.Lucru DELOC comun in ziua de azi.Insa poate ai sarit calul un pic- am crezut ca esti axat pe politica, ca deh, asa scrie acolo sus, si eram curios ce inseamna politica pentru un tanar de 15 ani.Cam subtire. Nu vreau sa spun nimic vis-a-vis de capacitatea ta de a exprima o parere pura,nealterata si obiectiva legat de orice subiect din politica actuala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere